czwartek, 25 sierpnia 2011

Full HD

Rosnę rosnę a Panu ciągle mało :-) Ostatnio spotkałem dwie piękności z mojej rasy i podczas rozmowy mojego Pana z właścicielami dziewcząt,Pan skarżył się na mój apetyt. Ale od wszystkich dostawał jednoznaczną informację "Co pan od niego chce,jak na 6,5 miesiąca to wygląda super w porównaniu z naszymi suczkami" . To chyba dało do myślenia bo od kilku dni mam spokój z pretensjami o apetyt ;-)
  Przy okazji tych spotkań zostałem wstępnie umówiony na "amory". Dziewczyny już teraz mi się podobały,mimo że były starsze (obie po 2 lata) ale ja muszę poczekać ze względu na mój rozwój. Za rok mam za to pewne partnerki do miłości ;-)
   Mimo że poprzednia karma smakowała mi nie najgorzej,robiłem po niej "zgrabne" kupki,sierść mi lśniła i z pyszczka mi ładnie pachniało,to po skończeniu worka BRIT JUNIOR LARGE BREED
Pan zamówił również Brita ale klasy Super Premium o nazwie BRIT CARE JUNIOR LARGE BREED LAMB & RICE
O ile Brit smakował mi bardzo o tyle Brit Care jest wyśmienity. Oczywiście nic poza rodzajem karmy się nie zmieniło w diecie,dalej jak w ciągu dnia nie grymaszę z suchą karmą,to na wieczór dostaję porządną porcję surowego mięsa z kością. Ostatnio kurczak mi się znudził ale za to bardzo posmakowałem w wieprzowych mostkach
 Ja tu się rozpisałem o jedzonku a w tytule padło zagadnienie techniczne :-) Nie bardzo się na tym znam,ale postaram się po swojemu napisać jak to rozumiem. Otóż mój Pan posiada telefon MOTOROLA DEFY i jako oważny jegomość postanowił ostatnio Motkę zrootować (odblokować dostęp do plików systemowych). Dzięki temu zabiegowi i czerwonej soczewce aparatu w telefonie, za pomocą odpowiedniego patch-a(łatki) uzbroił urządzenie w możliwość kręcenia filmów w standardzie 720p oraz robieniu zdjęć w proporcjach 16:9.
Poniżej mój pierwszy występ przed zmodyfikowaną MOTOROLKĄ





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz