piątek, 27 maja 2011

Jezu jak się cieszę....

Wczoraj mój Pan zabrał mnie do lekarza.Pan doktor się zdziwił jak stanąłem na wadze,bo jako 3 miesięczny chłopiec ważę już 9,5 kg. Ogólnie poza raną na łapce jestem zdrów jak ryba. Miałem wymyte i zdezynfekowane uszy,dostałem pojemnik z witaminami,i domięśniowo antybiotyk na łapkę. Mój Pan miał nadzieję że zostanę zaszczepiony przeciwko psim chorobom ale Pan doktor powiedział że  da mi dwa tygodnie na zaaklimatyzowanie się w nowej kochanej rodzince.Moje ludziska były również na zakupach. Dostałem piękną czerwoną obrożę,dwie miski stalowe,obrożę przeciw insektom i rękawicę do czesania. Bardzo się cieszę że mój Pan się cieszy że szybko się aklimatyzuję. Sam nie wiem jak to się stało ale wczoraj nie bałem się wejść na trzy ostatnie schodki za to dziś jak Pan poszedł po smakołyki żeby mnie zachęcić do pokonania całej drogi na piętro,ja sam przyszedłem do domu. Hurra! Jestem rekordzistą! Pokonałem 16 schodów bez zachęty i wspomagania ze strony Pana.
Muszę się jeszcze pochwalić że bez obaw za moim Panem podążam przez podwórko do samej ulicy.Czuję się jeszcze nieswojo widząc samochody,ale gdy jestem przy moim Panu wiem że nie pozwoli mnie skrzywdzić. Jestem mu za to wszystko wdzięczny i kiedyś na pewno mu za to odpłacę z nawiązką. Trochę mi głupio w sprawach fizjologii,ale kiedy Pan zabiera mnie na dwór(a robi to często) to mi akurat się nie chce,ale przy drzwiach wyjściowych mam położoną szmatkę która ma już zapach mojej "kałuży" ;-) z celowaniem jeszcze mi nie wychodzi ale chłopcu z pewnej wysokości trochę trudniej jak dziewczynkom. Najważniejsze że mój Pan rozumie że chwilkę potrwa zanim nauczę się korzystać z toalety na dworze a wtedy będę z siebie bardzo dumny.
Do końca jeszcze nie jestem pewien,ale dostaję jakiś smakołyk jak siądę przed moim Panem.Jednocześnie słyszę komendę "siad" . Powoli zaczynam "łapać" że wspomniana komenda i mój siad wiąże się z nagrodą. Ciekawe co jeszcze mój Pan wymyśli żebym częściej dostawał małe co nieco.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz