czwartek, 26 maja 2011

Witam na moim blogu

Witam serdecznie na moim blogu.Mój nowy Pan dał mi na imię Max.Mam zaszczyt nosić imię po moim poprzedniku Owczarku niemieckim który przez wiele lat żył w ludzkim stadzie którego przywódcą jest Andrzej.
  Urodziłem się 6 lutego 2011 roku  i wczoraj przyjechałem do Lubska pokonując podróż aż z Turku.Smutno mi było opuszczać moją mamusie i tatusia ale z drugiej strony może będzie mi lepiej jak w kojcu z psią rodziną.
  Dziś podsłuchałem rozmowę między moim Panem i resztą mojej nowej ludzkiej rodziny. Na ile dobrze rozumiem ludzką mowę wynikło że będę oczkiem w głowie ;-)
  W pewnym sensie mam pecha że urodziłem się jako American Stafford Shire Terrier. Ludzkie środki masowego przekazu już na początku mojego życia zakwalifikowały mnie jako zabójcę i mordercę. Nie zgadzam się z tym wszystkim,bo wiem że kocham inne istoty i jestem pełen zaufania do otoczenia. Prawdę mówiąc brakuje mi jeszcze ogłady ale jestem pojętnym chłopcem i zależy mi na tym aby jak najszybciej dostosować się do bardzo dziwnego ludzkiego świata.
  Tyle tytułem wstępu.Przepraszam ale muszę odespać ciężką i męczącą podróż. Pozdrawiam wszystkich i zachęcam do czytania o mnie.Mam nadzieję że mój pamiętnik pozwoli przełamać stereotyp o psiakach mojej rasy.
Pozdrawiam Max

1 komentarz:

  1. Max,
    Nie ma psich morderow, sa tylko nieodpowiedzialni wlasciciele.
    Pozdrawiamy
    Tores, Temida I Tytus

    OdpowiedzUsuń