wtorek, 27 września 2011

Stawy jak ta lala :-)

Dziś dostaliśmy bardzo dobrą wiadomość od Pana weterynarza. Po ostatniej wizycie i wykonaniu zdjęcia RTG moich bioderek,Pan w dniu dzisiejszym odebrał telefon od Veta. Po konsultacjach z bardziej doświadczonymi lekarzami,mój osobisty doktor zakomunikował że stawy mam bardzo ładnie rozwinięte i na dysplazję się nie zanosi.
 mam pięknie "zagnieżdżone" główki kości udowej w panewkach. Karmę dostaję z dodatkiem glukozaminy,tak więc zwyrodnienie raczej mnie nie dotknie. Dla pewności za rok Mój Pan znów mnie zabierze do veta na kolejne zdjęcie RTG aby wykluczyć definitywnie ryzyko.
  Teraz tylko za 3 miesiące krew na miareczkowanie i na dłuższy czas mam spokój z wizytami u doktora Dolittle ;-)
   Z braku możliwości wykonania na potrzeby internetu zdjęcia moich bioderek,poniższe zdjęcia pokazuje przykładowe,poprawne stawy biodrowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz