piątek, 9 września 2011

Super Sklep

Dziś kurier dostarczył kolejny worek Brit Care. Karma jest naprawdę super i bardzo mi smakuje.


Szczególnie chciałbym polecić sklep w którym mój Pan kupuje dla mnie różne rzeczy.KrakVet jest rzeczywiście najtańszym sklepem w Polsce co mogę potwierdzić z własnego doświadczenia.
  Polityka sklepu polega na tym,że jeśli konkurencja sprzedaje jakiś produkt taniej to oni obniżają cenę i dodatkowo udzielają 2% upustu w stosunku do ceny konkurencji. Mój Pan jak i ja z tego powodu jesteśmy bardzo zadowoleni,bo znaleźliśmy sprzedawcę który produkty będzie nam dostarczał po cenie najniższej w kraju. Dodatkowo zakupiliśmy 
Fiprex, który rewelacyjnie chroni mnie od pcheł i kleszczy. Mój kolega z podwórka (również Max) drapie się jak najęty a ja mimo częstych z nim kontaktów,z intruzami mam spokój. Środek zaaplikowano mi na skórę w lipcu i do tej pory nie muszę być ani kąpany w szamponach przeciw pasożytom,ani nie noszę mało gustownych obróżek przeciw pchłom

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz