sobota, 23 lipca 2011

Wspomnień czar

Podczas porządków w archiwum zdjęć znaleźliśmy dziś zdjęcie przedstawiające mnie w wielu 2 miesięcy.Przepraszam za jakość zdjęcia ale nie było robione przez Mojego Pana tylko przez Pana moich rodziców.



Kolejne zdjęcie już archiwalne. Ja podczas pierwszego spotkania z młodą krówką. Jakie to były emocje!



A na tym zdjęciu zostałem przyłapany podczas drzemki w najwygodniejszej dla mnie pozycji :-)



Zdarza mi się poobiednią drzemkę ucinać wspólnie z Panem. Tu przyłapano nas wspólnie :-)



Odnośnie najnowszych wieści to pragnę poinformować wszystkich odwiedzających że dziś moja waga wzrosła do 17,5 kg i jak Pan mówi,w tym miesiącu przyrost powinien przekroczyć 4 kg a i jest duża szansa do osiągnięcia wagi ok.20 kg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz